Producătorul de mobilă Spectralcom din Bârlad preia numele brandului propriu, Spectral Mobila, şi tatonează listarea la bursă. “Oportunitatea de a accesa alte surse de finanţare ne va permite o dezvoltare mai accelerată”

Publicat de Spectral 04.08.2021 0 Comentarii

Producătorul de mobilă Spectralcom din Bârlad preia numele brandului propriu, Spectral Mobila, şi tatonează listarea la bursă. “Oportunitatea de a accesa alte surse de finanţare ne va permite o dezvoltare mai accelerată”

 

 

Producătorul de mobilă Spectralcom din Bârlad (judeţul Vaslui), companie controlată de antreprenorul Andrei Dodiţă, anunţă că a preluat numele de Spectral Mobila, denumirea brandului sub care îşi comercializează produsele proprii, şi a trecut de la statutul de societate cu răspundere limitată la societate pe acţiuni.  

 

Strategia vizează accesarea de noi surse de finanţare precum emisiunile de obligaţiuni sau listarea pe piaţa locală de capital.

 

“În ultimii cinci ani ne-am dublat cifra de afaceri anuală, iar transformarea companiei în societate pe acţiuni ne va putea permite să accesăm noi surse de finanţare cum ar fi emisiunile de obligaţiuni sau poate chiar listarea unui pachet de acţiuni la bursă”, spune Dan Dodiţă, director de vânzări al Spectral Mobila.

 

Totodată, compania şi-a majorat capitalul social de aproape zece ori, de la 210.000 lei la 2 mil. lei şi l-a cooptat în acţionariat pe Dan Dodiţă, directorul de vânzări, cu o pondere de 34% din totalul acţiunilor, restul de 66% fiind deţinut de Andrei Dodiţă, fondatorul şi administratorul  business-ului.

 

“Până acum ne-am finanţat investiţiile prin credite bancare, iar oportunitatea de a accesa şi alte surse de finanţare ne va permite să ne dezvoltăm într-un ritm şi mai accelerat decât până acum.  Cât despre schimbarea denumirii societăţii, am considerat ca ar fi benefică în condiţiile în care brand-ul în care am investit în ultimii 15 ani este Spectral Mobilă, marcă sub care sunt vândute produsele fabricate de noi, dar şi sub care funcţionează cele 17 magazine proprii sau în franciză”, adaugă Dan Dodiţă.

 

Anul trecut, compania a atins afaceri de peste 4 mil. euro, în creştere cu 8% faţă de 2019.

 

Compania îşi vinde piesele de mobilier prin intermediul unei reţele de 17 magazine fizice atât proprii, cât şi deschise în sistem de franciză la nivel naţional, în oraşe precum Bucureşti, Bacău, Baia Mare, Buzău, Bârlad, Călăraşi, Câmpulung Moldovenesc, Galaţi, Mangalia, Râmnicu Sărat, Săcele, Slatina, Slobozia, Târgu Jiu, Tecuci, Piteşti şi Calafat, alte peste 100 de magazine partenere din toată ţara, pe site-ul propriu care poartă numele companiei, dar şi pe mai multe platforme de tip marketplace, precum cea a eMag.

 

Sursa: Ziarul Financiar

Lasa comentariu