Cosul este gol!
Producătorul de mobilă Spectralcom din Bârlad a închis anul 2020 cu afaceri de 4,2 mil. euro, plus 8%: „Creşterea a fost susţinută şi de inaugurarea a trei noi magazine Spectral Mobilă în sistem de franciză în Târgu Jiu, Slatina şi Slobozia”
Producătorul de mobilă Spectralcom din Bârlad (judeţul Vaslui), a înregistrat o creştere de circa 8% a cifrei de afaceri la finalul anul trecut, ajungând astfel la afaceri de aproximativ 4,22 milioane de euro.
„Creşterea a fost susţinută şi de inaugurarea a trei noi magazine Spectral Mobilă în sistem de franciză în Târgu Jiu, chiar la începutul stării de urgenţă, în Slatina şi în Slobozia, în a doua parte a anului. Creşterea vânzărilor nu putea avea loc fără creşterea capacităţii de producţie, aşa că în 2020 am inaugurat un nou flux de producţie pentru piese din MDF şi un nou depozit de produse finite, ambele în două hale construite integral în 2020”, a spus Dan Dodiţă, director de vânzări al Spectralcom SRL.
Pentru anul în curs, reprezentanţi au bugetat o creştere de 15% a cifrei de afaceri, ce va fi susţinută de continuarea planurilor de deschidere a cel puţin patru noi magazine Spectral Mobilă în sistem de franciză, pe parcursul anului curent.
„Iar pentru a mări capacitatea de producţie, vom construi două noi hale şi vom achiziţiona noi utilaje pentru fabricarea mobilei.”
Reprezentantul companiei mai spune că anul 2020 a fost unul al extremelor şi al necunoscutelor din cauza pandemiei de COVID-19.
„La începutul anului toate planurile de creştere păreau năruite şi toate eforturile se îndreptau către limitarea procentului de scădere faţă de anul precedent, după primele 4 luni din 2020 înregistrând deja o scădere de 15% faţă de perioada similară a anului 2019. Însă, după ridicarea parţială a restricţiilor în luna mai, cererea pentru produsele de mobilier a fost în continuă creştere până la finalul anului şi am reuşit să încheiem 2020 cu o creştere de 8% a cifrei de afaceri in euro faţă de 2019.”
La începutul anului 2020, adică înainte ca pandemia să ia amploare, reprezentanţii producătorului de mobilă din Bârlad estimau afaceri de circa 4,4 mil. euro pentru finalul anului trecut.
„Ne aşteptăm la o creştere de circa 12% a cifrei de afaceri, până la 4,4 mil euro. Pentru 2020 ne-am bugetat investiţii de 500.000 de euro în creşterea capacităţii de producţie prin construcţia a două noi hale în care să ne extindem activitatea şi achiziţionarea de noi utilaje pentru serie mare care vor funcţiona în noile hale“, spunea în luna ianuarie a anului trecut Dan Dodiţă, într-un interviu acordat ZF.
Compania îşi vinde piesele de mobilier prin intermediul unei reţele de 12 magazine fizice atât proprii, cât şi deschise în sistem de franciză la nivel naţional, în oraşe precum Bucureşti, Buzău, Bârlad, Călăraşi, Galaţi, Râmnicu Sărat, Tecuci, Piteşti şi Calafat, alte peste 100 de magazine partenere din toată ţara, pe site-ul propriu care poartă numele companiei, dar şi pe mai multe platforme de tip marketplace, precum cea a eMag.
La finalul anului 2019, în cadrul companiei lucrau circa 100 de persoane, potrivit ultimelor date publice.
Sursa: Ziarul Financiar
Lasa comentariu