Investitie de 50.000 de euro in primul magazin Spectral Mobila in sistem franciza

Publicat de Spectral 04.03.2019 0 Comentarii

Compania Spectralcom a deschis pe 1 martie, in Pitesti, primul magazin Spectral Mobila in sistem de franciza, dupa o investitie de 50.000 de euro.

 

Magazinul deschis in centrul Universal Mobila va functiona sub brandul Spectral Mobila si va comercializa exclusiv produse fabricate de Spectralcom.

 

“Deschiderea magazinului Spectral Mobila vine ca o etapa fireasca a colaborarii avute de mai multi ani cu partenerul nostru din Pitesti. Calitatea produselor noastre a convins firma din Pitesti sa comercializeze exclusiv produse fabricate de noi sub brandul Spectral Mobila, iar noi avem incredere in experienta partenerului nostru care ne va reprezenta pe piata mobilei din Pitesti. Ne dorim sa continuam extinderea retelei Spectral Mobila prin deschiderea altor magazine in sistem de franciza si in alte orase din Romania.” a declarat Dan Dodita, director de vanzari al Spectralcom.

 

 

Potrivit acestuia, magazinul se intinde pe o suprafata de 200 mp si va pune in vanzare circa 150 de produse.

 

Spectral Mobila este un brand detinut de Spectralcom, unul din cei mai mari producatori de mobila din zona Moldovei (al 6-lea dupa cifra de afaceri din 2017).

 

 

Fabrica detinuta de companie a fost inaugurata in anul 2017 in urma unei investitii de peste 2 milioane de euro fiind situata in apropiere de Barlad, judetul Vaslui.

 

 

Produsele fabricate de Spectralcom sunt comercializate printr-o retea de 7 magazine proprii sub brandul Spectral Mobila in Barlad, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Galati, Ramnicu Sarat si Tecuci, 1 magazin Spectral Mobila in franciza in Pitesti si in alte 40 de magazine partenere din intreaga tara.

 

 

De asemenea, produsele pot fi comandate in toata tara prin magazinul online detinut de companie, dar si pe mai multe platforme de tip marketplace ( eMag.ro , Carrefour.ro , cel.ro , domo.ro si altele).

 

 

In ultimii 5 ani Spectralcom a investit constant in extinderea canalelor de vanzare, fapt ce a dus la cresteri anuale semnificative ale cifrei de afaceri. Pentru perioada 2019-2020, reprezentantii companiei si-au propus semnarea a inca 1-2 contracte de franciza.

 

 

Sursa: Wall-Street

 

Lasa comentariu